onsdag 28 februari 2007

Lite fakta

Har inte varit på internet på snart en månad. Börjar därför få lite dåligt samvete. Hör inte av mig till alla där hemma ordentligt. Jag lovar att jag snart skall svara på mail som legat och väntat på mig. Och att skriva en vettig blogg. Med massor av bilder.

Vill bara tacka för alla trevliga kommentarer. Blir jätteglad varje gång jag ser att ni läser vad jag skriver.

Lite Fakta:

1. Vi är inte längre på Waiheke Island. Vi är för tillfället ganska långt norrut i Kohukohu. Tror det hette så.
2. Vi stack för typ en och en halv vecka sedan. Slutade jobbet en vecka innan dess. Saknar faktiskt jobbet. Lärde mig att trivas riktigt väl.
3. Vi har köpt en bil...hon heter Bella...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Äntligen har du börjat skriva igen =0) YESSSS !! Ser fram emot spännade läsning! /Sus

28 februari 2007 kl. 11:45  
Anonymous Anonym sa...

Puh! Ahhh! Äntligen får vi höra mer från dig! Vad gör man på Kohukohu?
Var bor ni? Finns det trevliga människor där? Berätta så att man kan börja sova på nätterna igen.
Kram, kram, kram. Modern.

28 februari 2007 kl. 19:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida