onsdag 7 februari 2007

Bakom mina solglasögon

Har äntligen fått en ledig dag från jobbet.
Glömde bort att gå och lägga mig igår.
Vi catrade ett bröllop på en vingård igår kväll. Hade jobbat hela dagen på restaurangen innan dess.
När jag kom hem var jag så sur över att jag aldrig har tid till något annat än jobb. Ville inte sova bort min lediga tid.
Korkat.
Vad gör jag då på min lediga dag?
Sover.
Tvättar, för hand.
Sitter och skriver.
Äter nudlar, samtidigt som jag viftar bort gårdens ankor. De vill stjäla min mat.

Det blåser idag. Solen torkar snabbt min tvätt.
Boysenberry glass. Gott.

Jag tvistar med lyxproblemet; vilken strand skall jag gå till?

Imorgon jobbar jag igen. Suck.
På söndag åker vi.
Yess...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej! Elise har visat mig var din blogg finns. Jättekul! jag skall läsa och titta på bilderna! Hoppas du har det bra! Här är det snö idag! massor av varma hälsningar Karin Håkansson och Elise som hälsar på just nu: Kramar

9 februari 2007 kl. 11:15  
Anonymous Anonym sa...

Hej Emma!
Nu var det längesedan jag var inne på din blogg. Men jag se att det var längesedan du skrev. Jag är nyfiken på var du är och så. Men det är väl mycket jobb.
kram
AC

21 februari 2007 kl. 15:51  
Anonymous Anonym sa...

Emma, vi väntar på en update !!! /Sus PS: Spelade badminton med Kiki igår. Har sjuk träningsverk idag!

23 februari 2007 kl. 11:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida